zaterdag 12 januari 2013

3000e kaart

Ik houd een kaartenadministratie bij en ik heb lang niet elke kaart geregistreerd voor mezelf, maar van degene die ik wel heb geregistreerd is onderstaande mijn 3000e eigen gemaakte kaart. De kaart is gemaakt voor de uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje is gebruik geen cute of afbeelding. De rest is vrij.
http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl/2013/01/uitdaging-149.html

Ik heb deze kaart gemaakt


Papier is onbekend, gekocht op een rommelmarkt.
gebruik gemaakt van mallen van Joy en Spellbinders. Witte bloemen zijn van Color me crazy, aqua bloemen zijn Sprites van Prima Marketing. Stempel proficiat is van Kars.

Deze kaart kreeg een top 3 vermelding bij Elke Kaart een Feestje.




5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Marleen en leuk dat je meedoet met onze challenge van Elke Kaart Een Feestje.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart

    leuk dat je meedoet bij EKEF.

    groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart in deze bijzondere kleuren, Marleen. Bedankt dat je meedoet met onze challenge van EKEF.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan! Mooi kaartje! Leuk dat je meedoet bij EKEF!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi! Prachtig van kleur. Bedankt voor het meedoen bij EKEF.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen